Zwroty i reklamacje

Zwroty
Każdy klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od otrzymania zmówienia. W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu dołączony do zmówienia lub przesłany mailowo wraz z potwierdzeniem zamówienia
  • Zwracany produkt nie może być używany
Reklamacje
W przypadku reklamacji prosimy o bezpośredni kontakt z nasza obsługa klienta droga mailową: repshoes.pl@gmail.com
Prosimy o szczegółowe opisanie problemu/wady oraz o ile to możliwe o przesłanie kilku zdjęć. Nasi konsultanci postarają się jak najszybciej zapoznać z problemem i udzielić wszelkiej pomocy w celu rozwiązania go.
W przypadku stwierdzenia wad lub niezdgodności produktu z opisem mozliwy jest:
  • zwrot pieniędzy
  • wymina towaru
  • zwrot części kosztów (tylko w porozumieniu i za zgodą klienta)
Wymiana
W przypadku wymiany rozmiaru, koloru lub modelu produktu prosimy o kontakt z naszą obsługa klienta, która w zależności od indywidualnej potrzeby udzieli wszelkiej pomocy i pokieruje procesem.